På bussen på väg hem ifrån skolan

Hej på er, hoppas att eran dag har börjat lika bra som min. Har haft en lektion i salongen idag då vi börjat med ett nytt projekt där vi ska styla och hämta inspiration ifrån en låt. Om jag säger så att min grupp har titeln "satan i gatan" utav Veronica maggio, och att jag ska vara modell, behöver jag då tillägga att mitt hår för tillfället står åt alla möjliga håll och att jag skäms ihjäl här på bussen ? Hade även tänkt att åka till Johannas skola och hälsa på imorgon vilket jag lovat i en vecka, men eftersom att mina planer blev ändrade så funderar jag på att åka dit idag istället.. Hatar att stressa fram och tillbaka, men samtidigt är jag en sådan person som aldrig vill ha en lugn stund. Tänker för mig själv - hatar att vara kluven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0