Premiäravsnittet utav Elsas värld


Har precis poppat popcorn och tröstätit till premiäravsnittet utav Elsas värld, som tidigare har getts ut som bok utav härliga Sofi Fahrman. Slutligen kom jag på mig själv med att dräggla lite i mitt egna knä när jag, efter en lång väntan av att ha läst ut dessa böcker, äntligen fick skåda den super-sexiga-hugo-som-får-alla-på-fall.. Wow, detta var nog fasen värt att vänta på. Ni som har missat avsnittet får helt enkelt bunkra upp med haklapp innan ni sätter er in i situationen efter tre månader i the big apple. Jag kommer sitta bänkad framför tv3 den kommande tiden..

Just det, missa inte att anmäla er till den pågående tävlingen HÄR

Kommentarer
Postat av: Ida Maria

Just det! Det har ju kommit igång nu. Var det något att ha? :)

2011-11-04 @ 10:41:00
URL: http://favs.se/musik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0