Ibland stöter man ihop med någon som gör dig fulländad


Har ganska precis kommit hem ifrån David där jag har spenderat min kväll. Han hade laddat ner filmen crazy stupid love som går på bio just nu, så vi hamnade till slut framför den i soffan och myste med hans hundar. På något sätt är det som en liten tröst att kunna åka dit och leka med hundarna när jag börjar sakna Wilma för mycket. Självklart går inget upp emot ens egna djur, men ni förstår förhoppningsvis vad jag menar. Nu ska jag dock ta mig an mailen som har trillat in här de senaste dagarna och sedan hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig..

Kommentarer
Postat av: Ida - Stockholms mest besökta skönhetsblogg!

SV: roligt att du är med och tävlar om ett presentkort för att bla. kunna klicka hem ett par Jeffery Campbell skor mycket billigare :). tips: skriv ett inlägg om tävlingen för att öka dina vinstchanser.

2011-11-03 @ 13:11:41
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Elina

Fin blogg, har du ett bra höstlov? :)

2011-11-03 @ 13:19:43
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0