Vinnaren utav Alla krossade hjärtans dag tävlingen utsedd

Jag har sett över alla bidrag ett tiotal gånger om och om igen, har med kärlek valt ut de absolut bästa tipsen som ni skickade in. Tyvärr hade jag bara chansen att lotta ut ett kit, och den lyckliga vinnaren hittar ni HÄR.

Har skickat iväg ett mail till vinnaren och behöver svar så fort som möjligt. Ett stort tack till alla som har medverkat och som delat med sig utav sina härliga tips. Förhoppningsvis kommer det upp en ny tävling, väldigt snart. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh tack så himla mycket! Grymt kul att jag vann. Din blogg är bäst, och jag läser den minst en gång om dan. Sluta aldrig vara den underbara person som du är, det finns ju redan så många andra. Kram!

2011-11-15 @ 21:12:36
URL: http://teambracke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0