Memories of the nights that faded


Har precis lagt mig i sängen efter en lång och varm dusch. Det finns nog ingen långvarig läsare som har lyckats undgå den fakta att jag älskar att duscha, dom som kommer hit på besök och lånar min dusch får sig en smärre chock när dom sätter på vattenkranen. Får alltid höra "Försöker du skålla ihjäl mig eller, hur kan du duscha i så varmt vatten". Ju längre jag funderar på det desto säkrare blir jag, det måste bara finnas ett svar på det vilket är att jag helt enkelt är en superwoman.

Men, nu ska jag faktiskt ta och stänga av datorn för att få lite utav min så kallade skönhetssömn. Imorgon är det back to reality som gäller..

Kommentarer
Postat av: ' CAROLINE

Så snygg Julia!

2011-10-24 @ 20:24:46
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0