Vad som behövs är lite kärlek och omtanke

Det blev en impulsiv resa ut i landet för att åka och hälsa på min mamma nu i eftermiddags. Det tog en kvart för mig att hoppa upp ur sängen runt två, till att ha klätt på mig, packat och slutligen satt mig på bussen in mot stan. Jag kan lova er att det var riktigt duktigt utav mig med tanke på att jag annars inte gör många knop.. Kvällen har hur som helst spenderats här med middag och filmtittande. Med tanke på att jag har tagit mig igenom en tung vecka så var väl detta vad som behövs för att återgå till det normala igen.

Saknar MIN hund. Fan vad orättvist livet är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du inte kvar henne?

2011-10-30 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0