Visst är det inget annat än typiskt

Efter en jobbig och enormt stressig morgon så sitter jag nu på bussen in mot city. Det är så mycket i huvudet just nu att jag blir trött av bara tanken att jag ska befinna mig i skolan enda tills klockan tre idag. På tal om något helt annat så finns det för tillfället inget fungerande internet i lägenheten och därför blir det endast några få ynka inlägg via mobilen. Detta ska dock vara löst tills början utav nästa vecka, så vi alla får väl helt enkelt ta och stå ut tills dess..


Kommentarer
Postat av: to

hej , skulle bli jätte glad om du kan höra av dig till min email adress för jag har lite privata frågor om en viss person och vet inte om jag blivit helt lurad .. tack

2011-10-08 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0