Barndomen är en lycklig tid - i efterhand

Sitter här och suckar över min huvudvärk som jag har gått och dragits med hela dagen. Som grädde på moset så har jag även gått och blivit dunderförkyld och har troligtvis även någon förhöjd kroppstemperatur. Feber. Herrejävlar jag som verkligen, för en gångs skull vill till skolan.

Nu är det även bestämt. Senast den första oktober går flyttlasset tillbaka till Tyresö där jag förhoppningsvis kommer att vara bosatt i några år framöver. Tyresö centrum, minns när jag sprang där med mina ludna barnsben och när mamma var min enda förebild. Tiden går så fort!


Kommentarer
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

det där är väl fan inte du ? :O

2011-09-05 @ 22:03:55
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0