Det är tio gånger lättare att skapa än att behöva radera

Ni bör få veta att jag har varit medveten om att jag inte har uppdaterat här på ett antal dagar. Ni bör också få veta att det kändes något otroligt för jäkla bra att bara få vara överallt och ingenstans och därmed även släppa allt som har med internet att göra. Men detta betyder inte att jag inte har saknat att blogga eller att jag ska sluta med det, utan just bara det att jag faktiskt behövde ett litet break.

Under tiden som jag har haft en liten oförutspådd bloggpaus så har jag dels hunnit med att färga mitt hår samt skaffat mig en ny farbror och en kusin. Hur lyckas jag ? Berättar straxt mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0