Har haft problem med att blogga

Just för tillfället sitter jag i Liljeholmen och väntar på min fina Mercedes innan det är dags för en tre timmar lång mattelektion. Hörde ni det, tre timmar lång är den och jag känner mig trött i huvudet genom att bara tänka på det..

Som ni har märkt så har det varit ganska glest med uppdatering här i bloggen. Eftersom att blogg.se har kommit ut med en app som inte fungerar så kan jag tyvärr inte göra så mycket åt saken. Dessutom är jag knappt hemma om dagarna och när jag väl är det så har jag tusen saker som måste göras. Jag vet att jag har sagt detta ett nämnvärt antal gånger men jag lovar er, att så fort jag får någon ordning på allt så är jag tillbaka igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0