If I can make you happy then this is where I belong


Om jag imorgon vaknar upp likt en smällfet kossa så får jag skylla mig själv. Jag har nämligen förätit mig på popcorn ikväll, om jag skulle berätta hur mycket jag tryckt i mig så skulle jag få skämmas resten utav mitt liv. Men, vem fasen orkar tänka på vikten, egentligen ? Så länge jag är lycklig så bryr jag mig inte om något annat..

Nu känns det dock som om jag vore stenad till döds efter en väldigt lång och jobbig dag. Imorgon ska jag pallra mig upp redan vid halv sex för en lång skoldag för att sedan möta upp en vän i city. Usch, ibland känns det faktiskt lite jobbigt att tänka på vad man lämnade ifrån sig när man flyttade till en helt annan stad.. Men i slutändan vill jag lova att det är värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0