Ingen har kvävts av att svälja sin stolthet


Oj, jag måste börja med att ge mig själv en klapp på axeln och visa min stolthet. Igårkväll matade jag igenom alla mail jag fått den senaste veckan men som jag varken har haft tid eller ork att svara på. Efter det låg jag i sängen och sov faktiskt innan klockan slagit om till midnatt. Måste erkänna att det känns otroligt skönt att ha fått sova ut ordentligt för en gångs skull.. Nu ska jag ta och fixa mig inför en kväll med brudarna.. Kan livet bli bättre än såhär ?

Kommentarer
Postat av: w a z u p / ♥

"Ingen har kvävts av att svälja sin stolthet"

Sjukt snygg rubrik! Ska spara det i bakhuvudet och ta fram ibland.

2011-09-05 @ 18:07:34
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0