Jag kärlek du

Jag kärlek du. Du underbara men sköra människa. Du som föddes så oskyldig i en familj gjord utav porslin. Du som i sen ålder vaknade upp en morgon med ny identitet. Du som förlorade dina föräldrar men som fick nya samma dag. Jag kärlek du. Du som vandrade på krossat glas för att känna. Du som aldrig har tänkt tanken att ge upp och sluta kämpa. Jag kärlek du. Du som tapetserade ditt rum med bilder utav mig. Du som visste att det fanns någon här som lever för dig. Du som sitter med blanka ögon om nätterna. Du som vet att jag sitter uppe och tröstar dig när jag behöver sömn. Jag kärlek du. Du underbara men sköra människa. Du som alltid kommer finna en hjälpsam hand vilandes på din axel. Jag kärlek du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0