Precis som en hand vände livet plötsligt om till det bättre

Godmorgon världen! Just för tillfället är jag hemma hos min fina Johanna och återhämtar mig med lite massage ifrån den långa natten. Gårdagen spenderades som sagt i Kista där blogawards eventet höll till, jag som är sexton år och därmed börjar växa till mig en aning, tyckte bara att det var jobbigt när hundratals små fjortisar sprang omkring i hysteri. Men som sagt, jag kanske börjar bli gammal och uråldring och därför faller inte sånt mig i smaken längre. Jag hälsade på några vänner och sedan bar det iväg in till stan för en fika. Kvällen slutade till slut med mys här hemma hos Johanna samt en kvällspromenad i kylan med fina D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0