Om du bara slutar tänka så mycket så kommer det lösa sig

Idag är det fasen inte min dag. Jag känner mig överdrivet ful och skabbig idag. Mitt hår står åt alla håll och jag somnar bara jag stänger ögonen ett ögonblick. Som tur var fick jag lite sällskap nu på kvällen vilket också fitt mitt humör att slå om till det bättre, i vilket fall för en liten stund. Nu sitter jag här och surar över att jag har en tre timmars mattelektion imorgonbitti. Slutar dock vid elva och då bär det av hemåt för att packa ner saker och ting i flyttkartonger. Jag vill flytta, mest av allt bara nu på direkten.

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: Onepiece tävling kommer upp på fredag, håll utkik.

2011-09-22 @ 09:02:42
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0