Nyårsbilder del ett


Började min gårdag med sista minuten shopping innan jag och Johanna åkte hem till henne och fixade oss. Vid sex började det droppa in folk inför middagen, och efter middag och en himla massa skratt gav vi oss iväg in mot Skanstull hela gänget för att slå klackarna i taket. Jag som till en början var riktigt osäker på kvällen, var nog också den som i slutändan hade haft det roligast. Efter att ha kysst min fina vän (och klasskompis) Michaela vid tolvslaget, fortsatte vi att leva loppan innan vi runt tre drog vidare. Kom inte längre till något hak och köpte kebab, lämnade sedan av Michaela hos hennes snygging innan vi andra åkte hem för att sova.. Med andra ord så hade jag en fy helvetes bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0