Svar på den lilla frågestunden från idag

Gillar du att klippa snett på folk ? puss ;)
Haha, "klipper alltid snett" skämt åsido..

Hur känns det att bo ensam? Är det inte läskigt :o Bor du i en lägenhet, eller är du inneboende? Iaf hur stor är det? :)

När jag flyttade i somras så bodde jag helt ensam. Men när jag började skolan så kunde jag inte ha kvar min hund längre så vi gjorde ett försök till att jag flyttade till min mormor och att hon skulle ha henne på dagarna. Vilket inte gick ändå. Jag bor dock kvar hos min mormor, har ju eget rum osv, dessutom är vi väldigt bra "vänner", och vi brukar inte vara hemma samtidigt så ofta.. Lägenheten är en trea, alltså två sovrum och vardagsrum.


har du varit tillsammans med alexander ferrer? ;)
"Jag gråter bara i regnet", nej vi har inte varit tillsammans haha..

Hej! Håller du på med någon sport/eller har gjort, i så fall vad?
När jag var yngre så spelade jag fotboll i ett år ungefär. Hade sedan en egen häst och red i många år. Men nu håller jag inte på med någon sport.

Vilket lag hejar du på i elitserien?
Hm, vilka lag finns det att välja mellan ? Är inte insatt alls faktiskt

Vilken är din favorit bild du tagit?
Oj, ingen aning faktiskt

Kan inte du lista dina typ topp fem bloggar? Hoppas allt är bra!
1. magnific.se haha
2. fashiontoast.com
3. styleways.devote.se
4. kenzas.se
5. carolinesmode.com

när fyller du år?
den åttonde maj

Hur mycket väger du och hur lång är du?

Är 162cm lång och väger just nu 48kg

Hur är det med dig? :)

Det är bara bra med mig, hur är det själv ?

Okej! Några snabba!

Utekväll eller hemmakväll?
Det beror på humöret
Jeans eller mjukis?
Jeans om man är iväg, mjukisar om man är hemma och slappar
Pyjamasparty eller Ut på stan?
Ut på stan
Hund eller katt?
Hund

String eller boxer? Boxer måste jag nog ta då faktiskt
Snygg eller smart? (om killar!) Han får i vilket fall inte vara smartare än mig haha
Lösgodis eller chips? Beror på, men godis kanske
Tack för en fiin blogg:D

hur lärde du känna andré zuniga?

Oj minns inte riktigt. Men jag känner en tjej ifrån Uppsala och hon sa att det säkert skulle vara en kille i min smak. La till honom på facebook och sedan började vi prata via telefonen, och träffades sedan.


inser du hur perfekt ditt liv är ?
Mitt liv har inte alltid varit perfekt, men just nu känns det som de iprincip..

Vart någonstans träffades du och David(?)?
Vi började prata via facebook för att han bodde där jag bodde i somras.

Hej Julia! Jag vill bara säga att din blogg är grym! :D
Har en fråga-hur ditt 2012 kommer att se ut, är det några planer ännu? Kram!
Tack så jättemycket! Jag har faktiskt inte så mycket planer inför 2012, ska bara leva livet eftersom att jorden ska gå under i slutet utav året haha..

fattar inte :p du skrev att du och david inte är ihop men gillar du han fortfarande?
Nej jag och David är inte tillsammans. Det klart att jag fortfarande tycker om honom men jag är inte kär i honom längre. Han gick vidare väldigt fort (träffade någon ny ?) och då var det enklare för mig att också släppa det trots att det fortfarande kan vara jobbigt. Vi pratar fortfarande men det klart att man skulle vilja vrida tillbaka tiden ibland..

Brukar du ibland önska att du aldrig hade klippt lugg?
Ja, just idag var en sån dag..

Erkänn du ser mig som din gay-friend när vi går på stan? :((
Ja Karwan, faktiskt. Det är skönt att vi kan ragga och shoppa tillsammans haha..

Men tänk om jag var gay.. skulle jag få vara i samma omklädningsrum som dig då?
Det skulle du absolut få vara, om du inte var så flirtig utav dig haha..

Pizza eller sushi?
Pizza

Har sätt att du har flyttat.
Vilken av dina gaamla vänner har du mäst kontakt me?
Ja jag flyttade faktiskt redan i somras. Har nog bäst kontakt med mina kära nära vänner Lovisa och Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0