Det finns ingenting i min värld som kan kallas lugn och ro

Det är dyrt att känna sig trasig. I vilket fall är jag en sådan person som alltid måste ha saker att göra när jag känner mig nere. Bokar antingen en resa till landet ingenstans, eller så gör jag som idag och slänger iväg pengar på olika nöjen..

Kom i vilket fall hem ifrån stan för cirka en timme sedan, har hunnit fixa lite mat och ska nu tillbaka hem till Michaela på kungsholmen om sådär fem minuter. Som jag berättade igår så fick jag mig en liten crush i twilight (haha), så Mickis "tvingade" med mig ut på bio ikväll. Gör det uppenbart att det är plånboken och inte hjärtat som får ta smällen i mina nedgångar..

Tror dessutom att den seriösa Julia har gått i idé, har inte sett till henne på länge nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0