Versace for H&M cruise collection

Den 19e januari lanserar H&M en så kallad cruise collection ifrån Versace, vilket är en uppföljare utav samarbetet i höstas. Damkollektionen går i ljust och är väldigt feminin och många utav plaggen bär också tryck utav bär och fjärilar. Jag personligen tycker, utav det lilla jag har sett, att damkollektionen är rent ut sagt hemsk och är absolut ingenting som jag skulle klä mig i. Herrkollektionen tycker jag däremot verkar vara helt okej. Där fokuserar man på lediga modeklassiker som t.ex. ullkavaj, läderdetaljer och denimskjortor..

Vad tycker ni, skulle någon utav er kunna tänka sig att klä sig i dessa plagg ?

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej! Jag vill bara säga mycket bra blogg, är helt frälst! hade bäst och ta hand om dig!

=)

Emil.S.

2012-01-05 @ 00:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0