Vi är dom stackars barnen som springer utan ben

Var som sagt på bio med mitt hjärta Michaela igår, såg på uppföljaren till twilightfilmerna - breaking dawn part 1. Om man bortser från att vi två var dom enda som skrattade åt alla knasigheter, medans resten utav biosalongen satt med hjärtat i halsgropen. Så kan jag väl säga att den var okej, men absolut inte mer än så. Kanske just utav den anledning att vampyrfilmer inte riktigt är min grej. Men men, det bästa ifrån hela filmen var nog slutet trots allt..

Kommentarer
Postat av: E

Twilight

New Moon

Eclipse

Breaking Dawn part 1



Hehe, alltså är inte Breaking Dawn uppföljaren till Twilight. Fast du kanske skrev Twilight för att det var lättast. Men OM du mot förmodan inte visste, finns det två emellan. :)



Jag gillar din blogg också förresten! Superbra! :)

2012-01-08 @ 18:28:55
Postat av: rebecca

HAHA lol på kommentaren ovan..? careface typ :(

2012-01-08 @ 19:53:46
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: E

Så att man inte missar någon ju ;) hehe, men när jag läser den igen kan jag dock hålla med. Låter jäkligt nördigt. Haha

2012-01-09 @ 00:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0