godnatt till julafton

blir helt seg utav alla dessa snarkningar i detta hus. här i soffan bredvid mig har jag en syster & mamma som näst intill ligger på varandra & sover. resten utav sällskapet ligger på detta hus alla rum & sover, på övervåningen hör jag hur småbrorsorna spelar tvspel & jag själv gäspar mig till sömns snart.. det är ju helt sjukt hur trött man blir utav att bara äta & riva papper. jag har fått en hel del presenter både idag & igår oh är supernöjd, hade dock som sagt gett allt för den där macdatorn..

nej ni, nu ska jag sluta dräggla över allt man bara kan drömma om här i livet & istället packa ihop mina ting för att nana. jag antar att det blir en litet godnattsamtal också med den allra bästa samt planera lite inför mellandagsrean uppe i stockholm. satan vilken bra start på detta jullov jag har haft, hade inte kunnat begära mer än detta.. nästa att se fram emot är nyårsafton om en vecka, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0