godnatt mina pälsklingar

mår sjukligt illa för tillfället, säkerligen för att jag spänner mig & fryser som ett stackars gatubarn. tycker även synd om mig själv av någon anledning, antagligen för att jag får någon slags stämpel på mig som inte alls stämmer. men om jag ser tillbaka på mina timmar som jag hade i huvudstaden idag så kan jag inte hålla tillbaka ett leende. jag tipsade min vän om en kinarestaurang & visste att den låg någonstans kring östermalm. det slutade med att vi tog en paus i shoppingen för att ta oss genom ett yrväder med snö, vi letade i säkert 50 minuter efter den där lunchbuffén, väl framme var det inte mer än 8 minuter kvar tills dom skulle stänga.. haha men vad gör inte människor för två unga & snygga tjejer ? även små tjingtjongare kan vara riktigt hyggliga ibland. måste tillägga det att, om jag visste namnet, eller iallafall adressen till restaurangen så hade jag tipsat om den! ;)





haha, mitt rum är alltid lika "välstädat" efter att mickisela har varit här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0