de e söndag (om någon har missat de)

hej på er igen, vilken otroligt dålig uppdatering jag har för tillfället. på något sätt så känns de som om jag inte har ett endaste ord att skriva trots de att de händer rätt mycket just nu..för att liva upp stämningen lite & börja värma upp inför morgondagen - skolan, så kan jag visa upp min underbara klass..

jag blir aldrig riktigt nöjd med skolfotot, detta år var jag ju lika snygg som vanligt med mitt bowlingklot till ansikte. lägg märke till att jag har jacka på mig haha, inte ovanligt att jag går med de på mig i våran kalla skola..


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh zäta är så otrligt snygg :o

2010-11-14 @ 21:24:05
Postat av: Brizz

Du blev jätte snygg på skolfotot^^

Samma på headern:)<3

2010-11-14 @ 21:38:24
URL: http://babyslist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0