in mot stan

drog tidigare ifrån skolan eftersom att min sista lektion var inställd, har varit hemma ca en timme nu & har precis övertalat mamma till att åka in till stan med mig. härligt, ska inskaffa mig ett par snygga jeans, håller tummarna för att jag hittar något vettigt.

& nu äntligen e min blogg redigerad & återställd så alla problemen med navigeringen borde vara som bortblåsta vid de här laget. eftersom att statistiken har varit totalt kaos så har den inte gått att mäta ordentligt, så nu hoppas jag på att bli positivt överraskad utav statistiken! som sagt, uppdaterar när jag e hemma igen. puss


Kommentarer
Postat av: ebba

jag gillar din stil , fett coolt :)

2010-10-16 @ 15:00:55
URL: http://ebbahagelroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0