smidig brud, hög IQ

HAHAHHA alltså jag e den mest efterblivna människan jag själv stött på, detta e så sjukt tragiskt. min vän rebecca ringde mig på mobilen, kände att jag var upptagen & klickade henne haha. hon ringer igen & jag gör samma sak. efter bara någon minut ringer min mobil igen från ett nummer som ej var sparat på telefonen. trodde självklart att de var beccah igen så jag sa lite drygt

"ja hej beccaaaah"
fick sen som svar "ja hejsan jag heter ... jag söker helena"
jag blev så ställd & skämdes så jag sa "hon e inte hemma"
trots att hon egentligen sitter i rummet bredvid, fick som svar
"jaha okej, vi gick nämligen i samma klass blabla, tror du att hon e hemma om en timme ?"
jag; ja de tror jag (höll på att explodera utav skratt vilket hon måste ha hört på mig,
"jaha okej, då ringer jag om en timme igen då, hejdå"

frågan e nu den, varför ringde hon på min telefon & varför ska jag alltid vara så klumpig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0