bättre sent än aldrig






de två sista bilderna e lånade ifrån rebeccas blogg.

ja detta e bilderna ifrån förra veckans resa ner till jönköping som jag tydligen hade missat att lägga ut.. jag hoppas att de blir fler vändor dit, staden ligger mig varmt om hjärtat & inte minst e människorna där supertrevliga. jag hoppas även att de blir fler tillfällen till fotograferingar, de skulle vara superkul!

nu ska jag faktiskt göra mig iordning för sängen. jag e verkligen supertrött & de känns som som ögonen går i kors. imorgon blir de troligtvis en lugn dag eftersom att jag ska iväg på gymnasiemässa med klassen, glöööm intäh aht vahlän skau vaha inää fösta mas! (glöm inte att valen ska vara inne första mars) herregud vad härligt de ska bli att lyssna på syvtanten som pratar grötig skånska samtidigt som hon inte kan säga R. de blir verkligen en dag att se fram emot!

vahd skau duh vähljaa föh lejnjä deu ?
- smid
mähn smejd kemmeu ihntä aht fihnnaas kvauh nästah äuh.
- jo
mähn höeuh duh ihntä vauh ja säujeh, smejd kemmeu ihntä aht fihnnaas kvauh.
- jag ska gå smid


haha, nej nu ska jag sova. goodnight

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINA BILDER!(:



Om du orkar får du jätte hjärna hjälpa mig med att säga din åsikt http://bakfickans.blogg.se/2010/october/halp.html#comment



(förlåt, om någon tycker att det här är störande)

2010-10-28 @ 14:24:32
Postat av: Anonym

Knasboll!! :-D

2010-10-28 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0