mama said "baby its time for you to move on.."

hallå, har precis kollat på idol, de som var bäst idag enligt mig var helt klart andreas, jay, olle & minnah. resten av "idolerna" kan ju nästan flyga & fara åt vilket håll dom vill, haha..

ikväll laddar jag upp inför morgondagen då jag ska iväg på lite party hos några gamla vänner till familjen. jag blir kvar uppe i stockholm tills på söndag då jag även ska fira min bror som fyller år. jag måste säga att de svider av tanken att jag inte har träffat honom sedan midsommarafton.. jaja, ikväll e jag på ett enormt myshumör & egentligen skulle jag bara vilja borra in mig i en famn långt härifrån. men vad gör man när man inte kan vara på flera ställen samtidigt ? jo de var då man uppfann kameran, skype & telefonen. de spelar ingen roll hur långt bort man än e ifrån varandra, man kan se & ta del av varandra nästan lika exakt som om man stog öga mot öga. bara de att man fortfarande saknar varandra lika mycket, så länge man inte kan känna den varma famnen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0