tusen bitar


fick låna en bit text utav min underbara vän rebecca. hon e en jävel på att skriva texter ska ni veta, blir helt fast, precis sådär som man kan bli när man ger någon sitt hjärta..
fast, bunden & utan kontroll.

tågen i min stad har slutat gå dit jag vill
vid rälsens slut har du aldrig väntat mig
jag har farit iväg så många gånger
men allt jag fick var vassa ord från dig
jag ska sluta åka nu
för inget tar mig till ditt hjärta
som du glömde bort för länge sen
när våra ord stod som smärta mot smärta

ser du tåren som rinner ner för kinden
när vi ångrar allt vi någonsin gjort
ja tiden försvinner så fort i vinden
när varje bit faller på fel plats för fort

du tar den sista kraften ur mig
när du begraver mig i något som inte är mitt
ja allt blir en lögn utan dig
världen blir så tyst och kall i ett känslofall

Kommentarer
Postat av: faanny

msyig bild :)

2010-09-24 @ 12:30:44
URL: http://faannypersson.blogg.se/
Postat av: Sabina

När får man veta vem som vann tävlingen? :)

2010-09-24 @ 12:52:31
URL: http://www.nattstad.se/Phiwado

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0