watching the seasons fly


ja, bilderna e så naturliga dom kan bli, without makeup!
eftersom att jag gav er ett tips innan om det färgsprakande klädvalet som gäller i höst, så kände jag mig skyldig till att prova på. jag gjorde de bästa utav situationen men nu i efterhand kan jag se lite missar som jag gjorde. men men, färgstarka kläder e ingenting för mig, just nu, just idag. men vem vet, imorgon kanske jag har hunnit ändra mig ?

nej nu ska jag springa ner för att slänga i mig middag. vi hörs efter att jag har hunnit ta mig en riktig sväng-om i massagestolen ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jättesnygg outfit! Härlig stil du har! :)



Om du får tid över, ställ gärna en fråga i min frågestund som jag har nu! http://continuedreaming.devote.se/blogs/5867174/fraagestund-.htm Tack :)

2010-09-06 @ 20:39:27
URL: http://continuedreaming.devote.se
Postat av: beccah

snyyyggt ju!

2010-09-06 @ 20:51:21
Postat av: olivia

hallå där snippis! länge sen nuuuuuu . sluta stjärta

2010-09-06 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0