svar på lite frågor från veckans gång

Jätte bra blogg :) skulle inte du kunna berätta hur du gör dina bilder då det liksom är som stjärnor? i bakgrunden men att dom inte är över dig? kram <3
tack så jättemycket! ja absolut skulle jag kunna visa hur jag gör det.. påminn mig så lovar jag att det kommer upp ett inlägg om det i helgen..

vad hände med tävlingen du hade för nån månad sen ang smink du tävlade ut för du fick chansen att tävla ut från nån bolag ? :) I veckan eller i helgen kommer jag göra ett inlägg om dig på min blogg så kolla in!
tävlingen i samarbete med the body shop blev ju lite strulig i och med att jag flyttade blogg osv, men vinnaren mailades för flera veckor sedan och produkterna är redan ivägskickade. lovar att nästa tävling, som faktiskt kommer inom de närmsta veckorna, blir mer strukturerad :)

är du och sebastian tillsammans?
det är alltid körigt mellan mig och Sebastian och jag vill inte ha något förhållande med honom. det är i vilket fall så jag känner just nu. har annat som jag behöver prioritera och ägna min tid åt för tillfället.

hur många läsare har du ungefär? :)

jag bryr mig egentligen inte om hur många besökare jag har, tycker mest att det är en jobbig del utav att blogga. ju mer läsare, desto större press känner man för att leverera bra inlägg.. men men, under förra veckan hade jag ca 9000 unika besökare, annars ligger det normalt på ca 5000 unika om man ska se över veckan som helhet.

Kommentarer
Postat av: paula

Danm vad snygg header! :D

2011-04-07 @ 20:17:09
URL: http://paulaweisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0