Det finns en gräns för alla och just där gick du över min

Alltså jag har verkligen ingen ork till någonting just nu. Är så sjukt trött på människor som ger ut mitt nummer till folk jag inte ens känner. Jag har redan bytt mitt nummer tre gånger under detta år, och det lär ju finnas en baktanke till varför jag gjort det också. Jag är så gott som hundra på att ni som lägger ner er tid på att ringa och smsa mig, också tillräckligt mycket fritid till att lägga näsan i blöt i mitt övriga liv också..

Jag ber er alla om att verkligen sluta, det är otroligt respektlöst och det gör mig bara arg. Det finns en anledning till att jag har privat nummer, och att jag endast ger ut det till mina nära.. Fyfan det där var droppen, tack min kväll är förstörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0