Ifrån den enas hand förs pillrett via tio andra till köparen


Här om veckan fick jag en kommentar i stil med "förstår du vilket perfekt liv du lever ?" Och till dig som ställde den frågan så vill jag bara poängtera att mitt liv inte blir mycket mer glamorösare än så här i veckorna. Hönsar omkring i köket och river halva skåpen innan jag ens kommer ihåg att ketchup inte är något som finns varken bland tallrickarna eller bland frukostflingorna. Det slutliga resultatet lyckades ändå bli en enda röra med blaskiga snabbmakaroner och köttbullar som redan blivit kalla.

Men hallå liksom, vad kan man förvänta sig utav någon som blivit blind utav den öppna droghandeln på plattan (som för övrigt var ganska underhållande att titta på), samt efter att ha blivit hög utav alla möjliga dofter efter tre timmar på parfymjakt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0