godmorgon välden se vad som står på

hej på er där ute. för tillfället sitter jag här i emmas säng och väntar på att hon ska komma ut ur duschen. gårdagen var helt sjukt rolig med en massa olika människor och ja, punkten hamnar här någonstans.. som jag sa i videbloggen igår så hamnade vi i ett polisdrama och jag trodde seriöst att det var sista dagen i mitt liv. men se, här sitter jag nu lika hel som jag var när jag föddes.. ikväll ska jag dock hem till mig igen och tills dess ska jag och emma hinna fixa lite saker. vi hörs senare, jag har en hel del roligt att bjuda er på när jag är hemma igen. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du modell?

2011-03-01 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0