det ska vara lönsamt att träna, eller ?

igår när jag kom hem ifrån stockholm möttes jag utav ett gåband i vardagsrummet som min mamma på ett eller annat sätt släpat hem. efter att ha sett min mamma använda det där bandet flitigt under dagen så ställde jag mig ivrigt på bandet för att röra på mig lite, när mamma sedan kom in i rummet så började hon skratta mot min förvånan eftersom att vi den senaste veckan har betett oss som katt & hund.
mamma sa något i stil med: haha ge mig kameran så ska jag ta en bild på dig. du ser så dubbeltydig ut när du äter glass samtidigt som du.. ja vad gör du egentligen ?


Kommentarer
Postat av: mysan

sööt du är på hedern :)

2011-01-24 @ 20:21:20
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0