trött & irriterad


alltså jag får spel på alla omogna människor som ringer på dolt nummer hela tiden. & dessutom så förstår jag inte hur ett musikbolag ifrån norge aldrig ger upp att ringa mig när jag i ett halvår har försökt förklara att det är fel nummer dom ringer. hur som helst så kan ni säkerligen lista ut själva att jag har fått en hel del konstiga samtal denna morgon & jag som kom i säng sent inatt har varit totalt död. egentligen skulle jag ha åkt in till stan nu vid ett för att sola & gå på stan med en nära vän, men vi skjöt helt enkelt upp det några timmar för att jag skulle ha tid till att piggna till lite..

imorgon är det åter igen tillbaka till skolan & allt eviga pluggande & jag är inte peppad för fem öre. som jag alltid brukar tänka i slutet utav varje lov "vart tog dagarna vägen egentligen ?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0