har blivit psykiskt misshandlad under tre år

detta är ingen blogg där jag ska skriva ner mina långa livserfarenheter. men det har hänt något sjukt idag, något som jag inte ens kan låta mig själv prata om. bara tanken på personerna som är inblandade ger mig kväljningar. hur kan någon vara så blåst, så falsk & sedan kunna leva med det själv ? säg mig varför är det alltid dom oskyldiga som straffas ? jag är inte den personen som skyfflar saker under mattan, jag står här & låter folk tro vad fan dom vill. genom att någon ska överdriva & vinkla saker hur människan själv vill att folk ska se på det hela. men jag vet ju sanningen, visst är det så, att det är det som har betydelse i slutändan ?

men men, att skapa kalabalik tjänar ingenting till.. men jag vet att jag trots allt kan hänga ut en hel historia här & berätta både det ena och det andra. jag är så himla sugen, det är nästan så att det kliar i fingrarna på mig ;)

Kommentarer
Postat av: tanja

psykisk kmisshandel är det värsta som finns

2011-01-12 @ 23:34:50
URL: http://tanja.blogg.se/
Postat av: ellen

gör det, häng ut det jäveln. det förtjänar den. nu går den bara runt och tror att den kan fortsätta utan att sanningen kommer fram !!

2011-01-13 @ 15:29:12
Postat av: Anonym

Ge dem fingret!!! Det är dina reaktioner som ger dem livsnäring att fortsätta! De är inte värda det, de är LOOOSERS!!!!!!!!!!!! Bönder, "wanna be something" , och det enda de lyckas med är att göra bort sig själva... En dag kommer de stå där ensamma, utan en enda riktig vän... Jag vet, jag har sett det förr... Trösta dig med att de inte mår bra själva. För annars hade de inte haft behov att bete sig så där!

2011-01-14 @ 12:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0