vacker som få




här är ännu lite inspiration ifrån lookbook, en sida där jag titt som tätt kikar in för att få mig en droppe inspiration.. det finns allt mellan himmel & jord för dig som är tjej men även en hel del inspiration för killar där ute. säkerligen har dom flesta utav er redan upptäckt denna sida men om inte, så är den verkligen värd att kika in på.

för övrigt så håller min dator rent ut sagt på att kollapsa, och eftersom att det är något fel med kommunikationen mellan blogg.se & mitt safari på macbook;en så kan jag heller inte blogga därifrån. imorgonbitti ska jag därför återigen ge mig på det där med att försöka återställa alla problem som ligger & trycker i datorn. när det är klart har jag ingen aning om, men så fort det är fixat så är jag tillbaka igen. godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Understa bilden är lätt finast, mest för att jag en gång i tiden kände henne!

Hennes blogg -> http://www.365days.devote.se/

2011-01-17 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0