Något säger mig att detta kan vara ett tecken

Haha ibland blir saker och ting bara en aning för mycket, och då får man helt enkelt sätta sig ner och skratta åt det istället. Jag känner att det blir mycket prat om min sjukdom men detta är helt sjukt, har suttit och lyssnat på musik i någon timme. (Ja vad finns det att göra egentligen när man måste ta det lugnt ?) och nu helt plötsligt har svullnaden i mitt ena öra börjat dunka i samma takt som till musiken. Det känns, och låter, precis som om någon sitter där inne och slår på en trumma i mitt öra. Helt sjukt, jag kanske är en aning musikalisk ändå.. (säger jag som är totalt tondöv)

Nej vänta nu, undrar om det är "öronmusslan" som kanske står och slår med "hammaren" ? Haha

Kommentarer
Postat av: daniella larsson

Hahaha vafan Julia, du är bara för härlig alltså :D

2011-07-20 @ 21:52:07
URL: http://lifeaboutdaniella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0