Solen lyser inte lika varmt alla dagar

Är nu hemma i skogarna igen och för tillfället sitter jag och bara väntar på att den förbaskade solen ska titta fram. Jag skulle nämligen behöva lite sommarfärg på min förtillfället kritvita kropp. Som sagt så kom jag hem ifrån Stockholm nu på morgonen men ska dock tillbaka till huvudstaden på fredag för att bland annat fira midsommar men också träffa min kärlek samt förälska mig bland nya minnen. Min underbart generösa mamma har dessutom lovat mig att hon ska köpa mig ett nytt busskort, det var ju trots allt inte med mening som jag tappade det i all hast bland si sådär ett femtiotal svettiga åldringar på en buss inne i stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0