Ställ mig inte mot väggen och samtidigt be mig att andas


Igår morse när jag var på väg hem ifrån Årstaberg och stod och väntade på tunnelbanan så stötte jag på två supersöta läsare. Det är första gången som någon verkligen kommer fram och berättar att dom känner igen mig ifrån bloggen. Tänk er att jag som driver denna lilla sketna blogg, en blogg som är lika betydelselös som ett litet sandkorn ute i vida världen, att jag faktiskt också stöter ihop med människor som följer mig och mitt liv, på nätet ? Jag blev så himla chockad att jag inte riktigt visste om jag skulle krama om dom eller skaka hand, men till slut fick dom en varsin varm kram i det burriga vädret innan jag var tvungen att åka vidare. Måste nog säga att jag aldrig blivit så ställd!

Kommentarer
Postat av: Julia Fälling

Snygg du är Julia!

2011-06-23 @ 23:06:43
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0