skolan tar kol på mig

har precis kommit hem ifrån något som kändes som en sjukt lång skoldag.. vilken tur att ens vänner finns där och räddar ens dagar då humöret inte direkt är på topp. men men, blev en aning chockad när jag kom hem och möttes utav ett mail som bevisade för mig vilka idioter jag har i min omgivning. men du, den enligt henne "mr hemlig". nu tycker jag att du ska ta ditt pick och pack så hörs vi igen då du kan stå upp för dina handlingar.

nu ska jag ut och röra på fläsket, later!

Kommentarer
Postat av: Nina

Heij !

Jeg ble kjempe inspirert av og lese din blogg ! Du må fortsette og blogge like bra :) Jeg kommer til og lese denne bloggen fremover :D

2011-03-28 @ 17:17:20
URL: http://x9nax.blogg.no
Postat av: Anonym

Är du gravid?

2011-03-28 @ 18:02:51
Postat av: Anonym

Är det sant att Emma bara har jugit om att du är gravid?

2011-03-28 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0