shopping for labels, shopping for love


Har köpt en superfin klänning idag som kommer passa perfekt till alla utekvällar i sommar. Bilden är lika tråkig som en betongvägg, jag vet. Men jag ville bara få lite förståelse varför jag inte har uppdaterat under dagen. Måste även gnälla lite över hur sjukt mycket hårprodukter och annat trams kostar mig. Köpte en pytteliten burk (verkligen mini mini) med hårinpackning för ca 300 kronor. Kalla mig snål, men fasiken det är ju nästan halva barnbidraget haha, herregud!

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Klänningen är verkligen supersnygg. Vart har du hittat den? (:

Ha det underbart!

2011-05-24 @ 17:17:20
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: sanna

Fin klänning :D vart kommer den ifrån?

2011-05-26 @ 11:38:05
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh gu vilken fin kläning :O, kan du inte berätta vart du köpt den ? (: love u blogg btw

2011-05-26 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0