Ta mig i baken alla himla skolarbeten för nu strejkar jag

Hello guys! Sitter för tillfället och jobbar så att mina skinkor bränner fast här i stolen känner jag. Men lite träsmak i baken får man väl tåla om man överhuvudtaget ska få något himla godkänt på ett tal här i världen. Hur kan någon seriöst vara så dum att den säger till mig, jag som går frisör och aldrig förr haft en ordentlig redovisning, att jag ska vara tillräckligt streetsmart för att kunna allt om hår genom tiderna ? Vi har nämligen ett tal på svenskan tills på fredag som ska redovisas på hela tio minuter. Hoppas ni därmed har förståelse över den uteblivna uppdateringen ikväll, jobbar nämligen fortfarande med att få ihop ett manus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0