Är så trött på att vandra i motvind

Idag är det inte min dag vill jag lova. Slutade skolan vid tio men satt kvar med brudarna och pluggade i ett par timmar, dock känner jag mig inte ett dugg smartare nu än vad jag gjorde tidigare. För tillfället ligger jag dock utslagen på soffan och blundar inför de olika skoluppgifterna jag har kvar att gå igenom de kommande dagarna..

Är för övrigt så trött på att allting endast ska krångla hela tiden, att allt som är tekniskt endast blinkar error i mina ögon. Är så trött på att känna mig klyven, så trött på att veta att oddsen säger att jag borde sätta en punkt där jag befinner mig just nu, det kommer liksom inte leda längre än såhär. Jag vet, och det är just därför jag blir så otroligt trött på alla dessa karuseller som alltid snurrar i otakt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0