Du är den som får mig hoppas du är den som får mig le

Har precis kommit hem efter en dag på stan med en fin vän. Drog som sagt och solade en tjugominutare på ett solarium som ligger nere vid torget i närheten av där jag bor. På vägen hem får jag ett sms utav min vän spyflugan som tydligen mådde mycket bättre idag och bad mig komma till stan och äta med honom. En chai och några skrikande tjejer senare så hamnade vi på en allt i allo bar vid stureplan för att sedan våldgästa hos min syster. Så, nu ska jag ta och hoppa in i duschen för fräscha till mig lite. Puss så länge..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så söt André, skönt att han mår bättre! :))

2011-10-22 @ 22:21:35
Postat av: Alexandra // SVARA !

min finis andré. ♥



Är ni tillsammans,ärligt? :OOOOOO

och, hur är han som person?

2011-10-24 @ 00:13:10
Postat av: Robyn

Han är så himla het så det är inte sant :)

2011-10-25 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0