Myskväll i min ensamhet 23.51

Kan denna dag ens bli bättre ? Kan hålla huvudet högt eftersom att jag presterade riktigt bra i skolan idag. Gjorde en ännu bättre gärning när jag nu på kvällskvisten åkte in till stan och tog en promenad med en vän som mådde dåligt, pratade om allt möjligt och spanade i smyg efter hårsalonger (ska ju ut på praktik snart).

Har precis kollat klart på programet bästa frisören som sändes på ettan nysss, ganska inspirerande faktiskt. Nu ligger jag dock nerbäddad i sängen med insmorda ben och dricker varm oboy. Ska straxt hoppa i säng eftersom att det är en dag imorgon också, har sovmorgon till tolv och ska sedan under kvällen iväg på en fotografering.. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0