bortsprungen

sitter på mitt rum & har utbrott, e så arg så jag gråter. slängde nyss ut mitt myggfönster från andra våningen & höll på att träffa mamma.. ilskan har börjat ta över mig, & nu hade jag behövd dig, du som alltid fanns där vid sånna här tillfällen.. fan ta allt, måste hitta den som finns där & inte drar upp de man vill glömma, den som klarar av att ta ett nej utan att 10 minuter senare stå med samma fråga igen.. jag e så irriterad idag, vill helst av allt bara fly härifrån, bort ifrån allt & mig själv ett tag. de bästa skulle vara att spola tillbaka tiden, eller möjligen framåt då den här perioden har passerat. ja om de hade gått, då hade jag gjort de..

jag önskar att någon kunde skänka mig en okänd summa pengar till en ny kamera, jag hatar min kamera. min rosa fula kamera. hatar inte bara den utan hatar mitt fula rum också, min äckliga garderob med fula kläder, jag hatar augusti & jag hatar att min mamma e så sjukt överbeskyddande..


Kommentarer
Postat av: Emmy

du har ju jätte fina kläder :o

-kram!

2010-08-01 @ 21:54:06
URL: http://eemmywallen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Överbeskyddande...???

2010-08-01 @ 22:10:28
Postat av: Lovisa

fina ögon du har =D

2010-08-01 @ 23:00:31
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken otroligt fin blogg du har! din header är ju bland de finaste jag sett! :o :)

2010-08-02 @ 10:28:45
URL: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0