gatubarn.nu

jag får faktiskt inte ur mig några ord, jag blev som fastklistrad framför denna blogg som har startats för att hjälpa barn som lever på gator i latinamerika. jag blev så ledsen så att mina tårar sprutade & jag kan verkligen inte inse att de finns barn som inte har något hem. medans jag själv sitter här hemma & kastar halva middagen sitter de stackare ute i mörkret & skulle kunna göra vad som helst för en brödbit. jag hoppas att ni tar er tiden att kika in & läsa vilket vi alla skulle behöva. vi alla skulle behöva bry oss vilket allt för några faktiskt gör, jag känner att detta e de minsta jag kan göra just nu. men så fort jag kommer hem till sverige igen ska jag skänka en slant till denna välgörenhet. & de borde ni med göra, några kronor skadar inte mycket för er, men för dom kan de hjälpa så mycket! 

kika in här på gatubarn.nu
& sprid gärna vidare!





/ julia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Trist , det måste jag med kolla .



/S

2010-08-23 @ 12:45:06
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: Patrik Appelquist

Hejsan fröken,



söt du är som hjälper mig i arbetet för gatubarnen! Du får en stjärna i himlen av mig. Kram!



//Patrik Appelquist

Gatubarn.nu -En blogg för gatubarn i Latinamerika

www.Gatubarn.nu

2010-08-25 @ 23:26:46
URL: http://www.gatubarn.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0