hemma

nu e jag äntligen hemma efter en nästan fyra timmars lång bussresa ifrån jönköping vilket jag faktiskt kan tycka e riktigt skönt! måste berätta att den "vanliga" bussen jag åkte med ifrån stan började brinna efter att jag hade gått av, sjukt läskigt måste jag säga. just nu håller jag faktiskt på att laddar över bilder till datan, dock kom jag på att jag knappt använt mig utav min kamera så jag får be rebecca skicka över resten till mig.

onsdags: några vänner mötte upp mig på stationen när jag var framme i jönköping, drog sedan till radiolive där simon jobbade. hängde där tills han slutade & sedan åkte vi ut till taberg (en liten håla i utkanten av jönköping) där vi umgicks lite folk & bara tog de lugnt.

torsdags: dag ett på vätterfesten. träffade bl.a på kenny min s.k "bror", umgicks en hel del med han & hans vänner. mattiaz björling & en massa andra artister stog på scenen & kvällen slutade riktigt lyckad ute i taberg med min vän alicia & simon.

fredags: mötte upp beccah på stationen & gick sedan på ett "möte" med nevnarien ang fotograferingen här framöver. jag tycker att de var riktigt lyckat faktiskt & jag e enormt taggad inför vårat lilla "projekt". kvällen fortsatte sedan på vätterfesten & avslutade sedan natten i huskvarna hos alicia.

lördags: riktigt seg & regnig dag, spenderade dagen på vätterfesten men drog hem i lagom tid. dock slutade allt med en extremt rolig busstur ut till taberg tillsammans med några främmande killar haha.

söndags: åkte in till stan & chillade ute vid piren (ett supermysigt ställe med en massa uteställen precis vid vättern) tillsammans med beccah. åkte sedan hem till ralleponken där natten även slutade tillsammans med sötnosarna eddie & beccah


ralleponken

julia

simon

alicia

älsklingskenny & snyggingen själv haha

som sagt, bilder kommer när beccah har skickat över dom

Kommentarer
Postat av: Elina

Fin headerbild! :) Kika gärna in på min blogg och lär dig sminktips som man oftast gör missar på! :)

2010-08-17 @ 00:25:07
URL: http://elinasunshine.blogg.se/
Postat av: mawia

nydelig blogg (header) :-)

2010-08-17 @ 16:09:04
URL: http://mawia.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0