äckliga ungar

jag e helt chockad, äcklad & så himla arg.. vart e världen på väg kan man undra, nu för tiden sitter de små ungarna som precis lämnat mellanstadiet & dricker sig fulla om helgerna, röker fimpar & tänjer på alla gränser. jag kan ju börja med att säga att de sjuor som har börjat i skolan detta år e lika många som alla 9or & 8or e tillsammans.. bara genom de får ni säkert upp en ganska klar bild om hur korridorerna ser ut. idag fick jag veta en annan sak också, en snorunge i sjuan har tydligen pissat på en ny lärares bil. hur lågt kan man sjunka egentligen ? de där idioterna till småbarn borde få sig en rejäl omgång slag i ansiktet.. inte minst bli pissade på, finns de någon frivillig ?


Kommentarer
Postat av: Friida

men det är ju självklart att dom provar på att dricka och röka... dom har ju börjat sjuan, då när man känner sig så stor. dom fattar ju inte hur små dom är. :P jag tycker till och med att dom som går i 9an är små. men det fattar ju inte dom heller, eller?

2010-12-10 @ 17:51:01
URL: http://friidalindqvist.blogg.se/
Postat av: aylinyigit

jag förstår dig till 120%!

2010-12-10 @ 23:56:20
Postat av: Klasse (med K)

Jag håller med frida till 220%! Vadå ''vart är världen på väg?'' Tror du det har bara blivit så nu eller? Systemet funkar så, det kommer alltid finnas ungar som busar och kom det som en chock för dig nu eller? Fan kom ut ur grotthålet ditt pissluder. Vakna från din fantasivärld, tänk på att det händer mycket värre saker i världen.Det enda som skulle kunna göra saken bättre är om vi får pissa på dig istället. Tack o hej leverpastej! :)

2010-12-12 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0